Profese
Učitelka, lektorka, mentorka a průvodkyně škol
Kvalifikace
Učitelství – Pedagogická fakulta Karlovy Univerzity, Kurz RWCT (2006, Nina Rutová), Transakční analýza –
kurz TA 101 (2011), Typologie MBTI I. (2012, Jiřina Stang), Ředitel koučem (2016, Akademie Libchavy),
Transakčníanalýza ve vzdělávání 80 hod (2017, Giles Barows), Mentorský kurz I.a II. 80hod (2018, JOB),
Výcvik koučování I. (2019, Systemický institut), Výcvik koučování II. (2021, Systemický institut), Kurz pro
průvodce škol 80 hod (2023,JOB), Psychoterapeutický výcvik (2022– dosud, M.Vašáková Loumová)
kurz TA 101 (2011), Typologie MBTI I. (2012, Jiřina Stang), Ředitel koučem (2016, Akademie Libchavy),
Transakčníanalýza ve vzdělávání 80 hod (2017, Giles Barows), Mentorský kurz I.a II. 80hod (2018, JOB),
Výcvik koučování I. (2019, Systemický institut), Výcvik koučování II. (2021, Systemický institut), Kurz pro
průvodce škol 80 hod (2023,JOB), Psychoterapeutický výcvik (2022– dosud, M.Vašáková Loumová)
Praxe a spolupráce
2022 –dosud lektor a garant programu Zkus učit! ve společnosti Začni učit
2021– dosud provázení škol v rámci projektu Eduzměna
2018 – dosud lektor a průvodce společnosti JOB
2017 – dosud – mentorka Učitel naživo
2020–21 Mentor v projektu Growth Mindset
2018–19 mentor v projektu Učíme (se) učit Univerzity Hradec Králové
1995 – 2018 – učitelka, zástupkyně ředitele, ředitelka ZŠ
2021– dosud provázení škol v rámci projektu Eduzměna
2018 – dosud lektor a průvodce společnosti JOB
2017 – dosud – mentorka Učitel naživo
2020–21 Mentor v projektu Growth Mindset
2018–19 mentor v projektu Učíme (se) učit Univerzity Hradec Králové
1995 – 2018 – učitelka, zástupkyně ředitele, ředitelka ZŠ
Jazyky
čeština –rodný jazyk
angličtina – hovorově
angličtina – hovorově
Jak se stalo, že jsem tím, kým jsem? (profesně)
Pomohla moje zvědavost, touha dozvídat se, učit se. Zkoušet nové a přijímat výzvy, které ke mně přicházejí.
Mám velké štěstí, že potkávám lidi, se kterými se mi daří růst. Baví mě podporovat každého, kdo na sobě chce
pracovat. A ve školním prostředí vnímám obrovský smysl své práce v dopadu na učení dětí. To mě pomáhá
vytrvat.
Mám velké štěstí, že potkávám lidi, se kterými se mi daří růst. Baví mě podporovat každého, kdo na sobě chce
pracovat. A ve školním prostředí vnímám obrovský smysl své práce v dopadu na učení dětí. To mě pomáhá
vytrvat.
Co mám na sobě ráda?
Svoji zvědavost a chuť prozkoumávat věci okolo nás.Chuť hledat, jak by to mohlo jít ještě líp.
Co u sebe chci změnit?
S rozvahou vybírat, kterým výzvám se budu věnovat. Dokázat se sebe více zastat, když mi je v některých
situacích úzko.
situacích úzko.
Jaký typ klientely přitahuji?
Lidé, kteří se chtějí rozvíjet, pracovat na sobě, umí se zasmát a věří, že svět je báječné místo k narození.
Moje mise
Podporovat každého, kdo může vytvářet prostředí, ve kterém se děti mohou smysluplně učit v bezpečném
prostředí a růst tak v zodpovědné a sebe–vědomé bytosti.
prostředí a růst tak v zodpovědné a sebe–vědomé bytosti.
Moje hodnoty
Laskavost. Přijetí. Otevřenost. Hra.
Moje oblíbená teze
Netlač řeku, teče sama.